Northrend
Northrend
Dějiny Warcraftu jsou tak rozvětvené, že to vezmu trochu rychleji. Northrend je třetí z několika oběvených kontinentů. Po Kalimdoru, Azerothu a nadpozemském Outlandu. Nachází se na severu od starého světa a protože svět W je nejspíše kulatý je tu pořádná zima. Jedná se o z 90ti procent sněhem pokrytou, hornatou krajinu. Povída se že se tu dobře cítí trpaslíci a orci. Orci díky své tradiční povaze, která je drží pořád na půl v boji ale zároveň je o nich známo, že jsou velmi přizpůsobyvý. Naopak lidé a krvavý elfové známý svojí rozmazleností se tu úplně dobře necítí.
V následujících řádcích se pokusím rozebrat Nort. na dílky. Není to práce na jedno odpoledne takže držte palce a mějte trpělivost.
The Storm Peaks
Doporučený lvl pro vztup-76-80
poloha-severovýchod
Krajina-Hornatá zasněžena, nehostinná
Počasí-velmi silný ledový vítr ve kterém často létají úlomky ledu, ostré slunce a díky němu někdy špatná viditelnost z důvodů oslnění
Architektura-Titánské stavby (obrovzké a dominantní stavby ve kterých se nejspíš rodilo mnoho tvorů a i část světa) nejznámější Ulduar
rasy frakce-Storm Giant (hromový obři), Magnataurus (humanoid. mamut), Wendiga (sněžní muži)
zajímavosti a historie-je téměř jisté, že zde přebývali Titáni (ztvořitelé světa) a dělali zde pokusy na tvorech. Dokonce existuje teorie, že právě zde při jednom z pokusů vznikli trpaslíci.
Icecrown Glacier
Doporučený lvl pro vztup-77-80
poloha-severozápad
Krajina-obrovzký kus ledu
počasí-silný mráz
Architektura-Icecrown Citadel (sídlo Arthase a Ner'Zhula-Král Lichů)
rasy frakce-nemrtvý, Scarlet Crusade (odpor pohromy)
zajímavosti a historie-Uzavřením Ner'Zhula Kil'Jaedenem do ledovce vznikl Ledový trůn. Ner'Zhul získal moc nad pohromou a stal se jejím vůdcem. Po vysvobození Arthasem vzniklo mezi Arthasem a Ner'Zhulem spojenectví a dnes z nich je jeden a ten samí KRÁl LICHů
Crystalsong Forest
Doporučený lvl pro vztup-74-76
Poloha- stredozemí
Krajina-lesnatá, podzimní
Počasí-podzimní
Architektura ---
Rasy Frakce-Green dragon (zelení draci), Křišťálový golemové
Zajímavosti a historie- Území nabité historii a velkými bitvami. Nad tímto území probíhala prastará bitva mezi černými (zlo) a modrými (dobro) draky. Při bitvě se v boji nejspíše z ůčastníků (Maligos aspectmagie a jeho modrá letka) (příběh Maligose a jeho letky je vůbec velmi smutný) a to těch padlých uvolňovala magická energie v podobě čehosi třpytivého, která se usazovala na stromech, skále i krajině. Vznikaly celé krystaly, keté ze sebe vydávají něco jako zpěv (Crystalsong Forest). Monstra zjistila, že v krystalech je obrovská magická síla a začaly krystaly těžit pro svůj prospěch. Vytvořily křišťálové golemy jako dozor nad prací
Dragonblight
Doporučený lvl pro vztup 71-74
Poloha-středozem až jih
Krajina-vlnitá s jednou zvláštností. Jde o jakési prohlubení kde se daří až trpickým rostlinám. Oblasti jsou ale hlídány mocnými draky.
Počasí-nehostiné zimní
Architektura-Citadela Naxxramas ( sídlo Kel'Thuzada) vchod do Azjol'Nerubu (sídlo krále Nerubianů Anub'araka) Wyrmrest Temple ( věž stvořená Titány a sídlo aspecta žovota rudého draka Alexstrasziny)
rasy Frakce-Nerubiani,červenídraci, modří draci, scarlet Onslaught ( frakce bojující proti králi Lichů)
zajímavosti a Historie-To co jsem psal o CF tu platí dvojásob. Drb. je známý hlavně jako hřbitov draků. Prakticky celé území je pokryté kostramy z draků. Díky tomu že je známo,že kostry draků v sobě mají obrovskou magickou moc bojují o ně mezi s sebou všechny tři největší frakce. Červení dr , modří dr a pohroma. Pohromě slouží na výrobu Frost Wyrmů. Na tomto ˇuzemí se nachází jeskyně kde Arthas získal Mrazivý smutek. Do Drb se slítavají draci umírat.
Borean Tundra
Doporučený lvl pro vztup- 68-71 (jedna ze strat lokací)
Poloha-jihozápad
Krajina-pustá
počasí-odzimní
architektura----
rasy frakce-Tuskarr (stvoření velmi podobné mrožům), Tanka (stvoření podobné Taurenům, rasa o které nevěděl téměř nikdo) Nagy ( jejich snaha o zatopení oblasti nabírá na realných obrysech. A to díky používání generátorů na rozpuštění ledu)
zajímavosti a Historie-silnou pozici tu má horda díky Garroshi Hellscreamovi a postavenou osadou orcy v jeho sluzbách. V Coldarrském údolí se nachází Magická síť zváná Nexus. V ní je obrovská magická síla , která je přisuzována draku Malygosovi.
Grizzly Hills
doporučený lvl pro vztup-74-76
poloha-východ
Krajina-jedna z nejhostinějších na Northrendu (civilizací nepoznamená divočina)
počasí-deštivé podzimní
architektura-Grizzlemaw (domov Furbogů)
rasy a frakce-Furbolg (původní mírumilovné obyvatelstvo) Ventura Company (nějaké info dodám), ledoví trollové, nemrtvý trollové
zajímavosti a historie-furbolgové věří, že v okolní divočině běhá dávný mohutný medvěd
Howling fjord
doporučený lvl pro vztup-68-71 (jedna ze startovních lokací)
poloha-jihozápad
krajina---
počasí-podzimní
Architektura-Utgardská pevnost (nynjší domov Vrykulů)
rasy a frakce-Vrykulové (dříve nejspíše obrovzká a prosperující civilizace, ale z ničeho nic opustili své domovy a zmizeli neznámo kam. Dnes znouoběvení a bojují o svá již ztacená území. Jsou z nich nelítostní bojovníci a nikdo neví zda nejsou ve spojenectví s králem Lichů), Forsaken (bojovníci proti pohromě)
zajímavosti a Historie- Nejvíce rušno je tu kolem trpaslíků, kteří prý narazily na stopu toho jak vlastně vznikli. Další obrovzké tajemství je kolem Vrykulů a celé jejich historii. Co byli, kde byli....
Sholazar Basin
doporučený lvl pro vztup-75-78
poloha-západ
krajina-tropická příroda, krásná krajina, jakoby na N ani nepatrila
počasí-často slunečné
architektura---
rasy frakce-měli by tu být murloci,trpaslíci
zajímavosti a historie-SB slouží mnoha stvořením jako ůkryt. Je totiž chráněn 5ti sloupy, které tu vztyčili titáni. Pohroma stále nepřišla na to jak sílu vhránící uzemí překonat.
Zul'Drak
doporučený lvl pro vztup-73-76
o této lokaci jsem bohužel info nezískal Podle obrázků se jedná o komplech jakýchsi starých budov a chrámů.
Jak je vidět blizzardi netahaj z nosu datadisk jen tak. Každá lokace ma svůj vlastní život a některé z nich jsou nasáklé historii. No já už se moc těším.